Dell Inspirion a bluetoth

Autor: Norbert Komorowski <norbertkomorowski_at_gmail.com>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 17:53:09 MET DST

Witam,

w sobotę zakupiłem w Electro World laptopa marki DELL inspirion 1720 (
2444zl ) ale chyba mam uszkodzony moduł Bluetooth. Po przesunięciu z lewej
strony przełącznika na "on", włącza mi się tylko wi-fi (świeci na niebiesko,
bt - nie). W Biosie ustawiłem na "all", i właczylem bt. Czy to wskazuje na
uszkodzenie modułu czy ja nie umiem po prostu włączyć BT i poprawne
wysylac\odbierac pliki...

pz
Nk