Re: MSI-WIND 3 specyfikacje

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01_at_janwer.com>
Data: Mon 18 Aug 2008 - 17:57:00 MET DST

news:g61be9$8j0$1@polsl.pl...

> Ino pamiętajcie, że czym innym jest komputer przenośny,
> a czym innym ultramobilny. Ultramobilny nie służy do oglą-

Żeby to sobie uświadomić, to niekiedy trzeba mieć kilka desktopów, PDA i
pełnowymiarowe notebooki. :-)

> dania filmów czy rozmów przez Skype. On ma być zawsze w ple-
> caku, by w pociągu/w kawiarence/na łące można było go wyciąg-
> nąć, uruchomić w ciągu paru sekund, zapisać jakiś pomysł,

W Wiki piszą, że Eee zużywa 10% baterii na dobę nawet kiedy jest nieużywany.
W uśpieniu 5% na godzinę. To też zdyskwalifikowało go u mnie na korzyść MSI.

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/