Re: komp za 2000 zł

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Sun 17 Aug 2008 - 21:11:41 MET DST

Dnia Sun, 17 Aug 2008 20:47:57 +0200, Konrad N>S> napisał(a):
> bardzo proszę:
> podaj specyfikację składanego przez ciebie zestawu.
> (sam kadłub, bez monitora i drukarki).
> może być na priv, żeby nie nudzić grupy w wygasłym już wątku.
> z góry dziękuję.

Prosty jak budowa cepa :)

 183 - Gigabyte GA-73PVM-S2H
 210 - Intel Pentium Dual Core E2180 2.0 GHz (S775) BOX
 112 - 2x Kingston DDR2 1GB 667MHz CL5
 152 - Samsung SpinPoint F1 320 GB (SATA II, 16MB cache, NCQ)
 192 - Chieftec BS-02B-B-B - 270W
 249 - Microsoft Windows XP Home PL SP2b OEM
1098 - RAZEM

No, widzę że specjalnie nie potaniało - inna sprawa, że zestaw zauważalnie
lepszy od tego który wtedy był składany ;) Jak ktoś nie potrzebuje windows,
to cena 849 za kompletny komputer który wystarczy do wszystkich spraw
biurowych, a i niejedna mniej wymagająca gra będzie na nim śmigała.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004