Re: Kolejność DIMM-ów

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 17 Aug 2008 - 16:34:30 MET DST

W dniu 2008-08-16 14:59 Animka napisał/a:

> Tak, ale ja jeszcze mam zabytkowy komputer IBM, który nieźle się sprawuje.
> Natomiast laptop leży. Rzadko go używam.

Już udało mi się dopasować pamieci do slotów i działa te 128 MM (64
wyjęłam) i w sumie jest teraz 512 MB.
W rezultacie wyciągnęłam wniosek, że programy diagnostyczne (takie jak
Everest, czy Aida) należy traktować z przymróżeniem oka!!
Wszystko ok z pamięciami, Bios wyświetla tyle ile jest, błędów nie ma,
System też wyświetla tyle ile jest. Natomiast Everest - jak włożyłam
pamięć nie tak jak diagnozuje Everest- przestał wyświetlać w SPD slot
DIMM-1 (czyli tak jakby go w komputerze nie było). Dalej, już w
"Mikroukładzie Płyty głównej" pokazuje wszystko (od DIMM-1 do DIMM-3).

Pozdrawiam

--
animka