Re: k³opoty z pendrivem

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sun 17 Aug 2008 - 16:17:39 MET DST

U¿ytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisa³ w wiadomo¶ci
news:g87dut$rgu$1@mx1.internetia.pl...

> Nie dorabiaj teorii spiskowych, odmontowanie w przypadku dysków wymiennych
> to tylko wymuszenie zapisania bufora tymczasem w pamiêciach przeno¶nych
> buforowanie jest domy¶lnie wy³±czone. Wiêc odmontowanie pendrive sprowadza
> sie w efekcie do wy¶wietlenia informacji ¿e jest odmontowany.

Dodaj, ze chodzi o XP/Viste, bo w starszych systemach MS odmontowywanie jest
obowiazkowe.
Zreszta nawet w XP mozna sobie to zmienic z poziomu Managera Urzadzen (jesli
zalezy ci na wydajnosci).
Nie wiem, jak w linuxach, ale przypuszczam, ze w nowszych dystrybucjach tez
nie trzeba odmontowywac, bo bezproblemowosc flash to raczej dobry kierunek.

Pozdrawiam
Michal