nowy komputer -nowe klopoty , connection status:unknown , access is denied

Autor: <aekrakow23_at_gmail.com>
Data: Fri 15 Aug 2008 - 05:56:47 MET DST

Witam
Dzis odebralem prosto ze sklepu nowego notebooka HP tx2525nr i
niestety od razu daje mi sie we znaki.Nie wiem czy to moja wina ,czy
zrobilem cos zle przy pierwszym wlaczeniu ale nie moge sie polaczyc do
sieci bezprzewodowej przez Wifi.Oczywiscie zeby rozwiac wszelkie
watpliwosci Wifi wlaczylem przyciskiem jednak najezdzajac na okienka
monitorow pokazuje mi sie "connection status:unknown ",a ponizej
"acces is denied" .Wydaje mi sie ze wlasnie tu jest problem ,system na
ktorym pracuje to Vista.Szukalem pomocy na stronie HP jednak sa tam
opisane rozne opcje w network and sharing center ,a u mnie nie ma tam
zadnego bledu poprostu powtornie wyswietla sie "unknown" ,a poznizej
"acces is denied" .Gdy probuje wybrac opcje polaczenia sie z dana
siecia vista pokazuje ze jest to nie mozliwe ,pozniej bada problem i
na koncu daje swietna rade ze trzeba kliknac na siec z ktora chce sie
polaczyc.Nie wiem juz co robic bardzo prosze o pomoc za ktora z gory
dziekuje.