Re: kamerka internetowa - duża czułość na światło

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Fri 15 Aug 2008 - 03:12:12 MET DST

Uzytkownik colnet <universis@wppl> napisal w wiadomosci
<news:48A40B96.4555BBCC@wp.pl>
> Po kilkudniowych poszukiwanach znalazłem kamerę
> firmy Philips - model : SPC900NC - jakiś opisowy pdf mówi że ta
> kamerka widzi w ciemnościach, ale słówka o czułości w luxach czy w
> innych jednostkach.

I to bedzie chyba najlepszy wybor. Philipsy sa najczescie wykorzystywanymi
kamerami do fotografii nieba. Czulosc: <1 lux (przy modelach opartych o
matryce CCD). W ogole nie zwracaj uwagi na modele z CMOS (nie sprawdza sie
przy slabym oswietleniu w kamerach - w przeciwienstwie do lustrzanek
cyfrowych).
http://homepage.ntlworld.com/molyned/web-cameras.htm

--
Pozdrawiam