Re: pentium nie hyperthread

Autor: rs <no.address_at_no.spam.com>
Data: Thu 14 Aug 2008 - 18:40:01 MET DST

On Thu, 14 Aug 2008 15:30:31 +0200, "Robbo" <robbo@i.luv.spam.com>
wrote:

>Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisal w wiadomosci
>.
>
>Mialem kiedys podobny problem na XP. Procesor mial HT, jednak system go nie
>uzywal. Probowalem rozne magiczne chwyty zaczynajac od BIOSu, gdzie
>oczywiscie wszystko bylo prawidlowo ustawione, robilem tez np.
>odinstalowanie sterownika procesora w menedzerze urzadzen itp ale nic nie
>pomagalo (moze Tobie pomoze). Odpalany z LiveCD linux widzial i uzywal dwoch
>procesorow, wiec sprzetowo wszystko bylo sprawne. Probowalem tez naprawy
> [...]

dzieki za sugestie. na tym kompie sa zainstalowane sa jeszcze dwie
stare wersjie windows2000server i w nich tez nie widac, zeby ten proc
posiadal HT.
zapuszcze mu jakiegos linucha z plytki, zobaczymy co on pokaze.
ten system akurat juz byl przeinstalowywany na te okolicznosc.
niestety nic nie dalo. mam pewne podejrzenia, ze to moze moze byc
gdzies na plycie glownej, bo plyta byla wymieniana, ale nie sadze by
na plycie byl jakis dynx do ustawiania tego, a jak pisalem w BIOS jest
wszystko cacy. <rs>

--
"My God is nicer than yours". Thomas Krupski