Re: Jak z dwóch zrobić jeden?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Thu 14 Aug 2008 - 10:55:28 MET DST

> masz 2x CRT matrox daje dobry obraz...

Zawsze moge ja z powrotem dolozyc - przeciez nie wyrzuce ;-)

> Najczęściej Softwareowy, choć na podkręconym sprzęcie...

Przed podkreceniem bylo to samo - zreszta FSB wynosi dla Bartona 3200+
rowne 200, wiec dzielnik PCI wcale nie wychodzi przekombinowany.

> Dobry pomsył. Stara 40 może mieć w porywach odczyt na poziomie 20 -
> 30MB/s. Zapewne na tej 40 jest System..., dlatego kupuj drgiego SATA
> zwłąszcza ze teraz jest czas kiedy gigabajty sa za grosze.

Akurat system jest na 300'ce, ale tak czy siak zobaczymy.

> Nie pakuj się w zakupy RAM bo drogo, kombinowanie z kieszeniami również.

Ok, dzieki za rady, widze ze sens przekladania zawsze jest :-)

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327
zdjęcia koncertowe i teatralne: http://www.adak.int.pl