Re: kto używa pamięci PATRIOT PDC24G6400LLK?

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Aug 2008 - 22:58:26 MET DST

Użytkownik "Solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości
news:g7vh2d$nuo$1@news.onet.pl...
Feromon pisze:

>A sprawdzałeś, czy płyta rozpoznaje te pamięci i daje im np. dobre
>napięcia? Moja płyta nie rozpoznawała Patriotów i dawała im 1,8V zamiast
>nominalnych 2,2, co owocowało zwisami i ogólnym kaszanieniem. Po
>zwiększeniu napięcia w biosie od dawna wszystko śmiga OK.

Tamto to już historia. Stracony tydzień czasu. Oczywiście ustawienia ręczne
według instrukcji też nie dały rezultatu. Dlatego podjąłem decyzję o zmianie
producenta.
Teraz żal mi wyrzucić 4GB do kosza, więc próbuje im znaleźć płytę główną
jaką lubią.
Takie swatanie posiadanych pamięci. Szukam dla nich "partnera" a raczej
"partnerki"
bo to one będą "wsadzane". Szukam płyty głównej tolerującej moje pamięci
w sposób ręczny lub automatyczny - czyli szukam ludzi którym sie to udało
praktycznie.
Bo teoretycznie to może każdy z każdym....

Feromon