Re: kto używa pamięci PATRIOT PDC24G6400LLK?

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Wed 13 Aug 2008 - 22:43:56 MET DST

Feromon pisze:

> Czy ktoś, kto przypadkiam posiada takie pamięci (i nie ma z nimi kłopotów)
> mógłby mi napisać, na jakiej płycie głównej działają poprawnie???

A sprawdzałeś, czy płyta rozpoznaje te pamięci i daje im np. dobre
napięcia? Moja płyta nie rozpoznawała Patriotów i dawała im 1,8V
zamiast nominalnych 2,2, co owocowało zwisami i ogólnym kaszanieniem. Po
zwiększeniu napięcia w biosie od dawna wszystko śmiga OK.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
Wiara w Boga zaczyna się tam, gdzie kończy się wiara w siebie.