Re: Montaz monitora na scianie - uchwyty

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Wed 13 Aug 2008 - 17:14:14 MET DST
Message-ID: <g7utr3$hl5$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "Tom01" <biuroo-przez-jedno-o@mastiff.pl> napisał w wiadomości
news:g7u7kq$a4p$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> GLaF pisze:
>> Dbanie o klienta poprzez trzymanie go w niepewności? Nie kumam.
>
> Kupuje Pan produkt, ma Pan lepsze lub gorsze wsparcie techniczne.
> Poruszyłem ten temat, żeby naświetlić różne aspekty różnic między towarem
> z różnych dystrybucji, gdyż nie jest nią tylko cena.

...ale i również konkretna umowa. Jakoś np. u Della to inaczej wygląda,
przed zakupem wiem konkretnie co dostaję. W przypadku Eizo w polsce jak
widzę nic nie wiem puki nie kupię a i to jest "na słowo". FUD... hmm... no
przypomina ta sytuacja...

> Przykład skrajny, ale obrazujący sytuację, to zakup na bazarze lub od
> przedstawiciela producenta. Gdzie będzie pewniej, w razie reklamacji?
> Niezależnie od tego co kto obiecał przez zakupem.

Jedno i drugie to bazar, jedna i druga firma znika jak bańka i się człowiek
miota z towarem.
Gdzie jest pewniej? A i owszem większej firmie trudniej zniknąć.

Ale my mówimy o warunkach gwarancji - no więc jest czarno na białym, a
obiecać słownie to sobie może firma i tu i tu a wywiązać to już inna sprawa.
GLaF dobrze pisze.

-- 
Irokez 
Received on Wed Aug 13 17:15:12 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 13 Aug 2008 - 17:51:05 MET DST