Re: Jak zainstalować myszkę bezprzewodową ?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 13 Aug 2008 - 03:01:13 MET DST

W dniu 2008-08-13 00:57 Michal AKA Miki napisał/a:

> Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

> Czesto myszki tak reaguja, jak maja slabe baterie, czasem - gdy stosuje
> sie akumulatory zamiast baterii (akumulatory maja 1,2V zamiast 1,5V jak
> w baterii - czasem to nie wystarcza).

A są takie akumulatory o wyglądzie tych małych baterii, żeby się
zmieściły w myszce?
Nie moglam kursora zlapać, gdzieś zanikał, chował się...czyli bawiłam
sie w ciuciubabkę. Na podkładce pod mysz (nie tej 3D) jeszcze gorzej, tępo.

> Dodatkowe przyciski zazwyczaj oprogramowuje sie dodatkowym softem,
> dostarczanym z myszki albo w sterowniku (w windowsie dostep z poziomu
> Panel sterowania-Mysz).

Nie dostałam dodatkowego softu. W Panelu Sterowania jest tylko "przyjmij
obecność kółka". Reszta to dla niepełnosprawbych.

--
animka