Dnia Tue, 12 Aug 2008 21:33:03 +0200, Tom01 napisał(a):
> Irokez pisze:
>> OK. Tylko dlaczego ja dowiaduję się tego PO fakcie? EIZO nie przyznaje
>> się do tego na stronie, w sklepach gdzie byłem nikt o tym nie pisze.
>
> Bo to jest element wsparcia, dbania o klienta, a nie marketingowe
> obiecanki-cacanki. W ten sposób buduje się rynek, przywiązanie do marki.
Mi to bardziej przypomina FUD do własnych produktów. Niektórzy mówią, że
przez 5 lat wymienią panel nawet z 1 złym pikselem, inni (na podstawie
karty gwarancyjnej) że po pół roku to praktycznie tylko zasilacz będzie na
gwarancji.
Dbanie o klienta poprzez trzymanie go w niepewności? Nie kumam.
-- GLaFReceived on Wed Aug 13 02:15:10 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 13 Aug 2008 - 02:51:06 MET DST