Re: Komputer z biedronki 1699 PLN

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Wed 13 Aug 2008 - 01:50:29 MET DST

> smiesznie niske jak teraz. Licznik zepsul sie po ~10 mies. [typowe max.
> licznik wytrzymuje u mnie ~1,5 roku - duzo jezdze] i co ciekawe zwrocona
> cene nominalna bez najmniejszego problemu, kombinowania, nawet chyba z
> przepraszamy. Przy kupowanych w sklepach rowerowych licznikach zawsze bylo
> sciemnianie i szukanie dziury w calym - nigdy reklamacja nie zostala

ja mam jakas low-endowa sigme sport -
- juz 6 lat smiga i jest nie do zajechania;
ale nie jestem pelen podziwu,
no bo jak licznik impulsow moze w ogole sie popsuc? :)

ostatnio slyszalem w radiu, ze robili jakies badania:
otoz ludzie z miasta wola kupic mniej, ale lepiej
a ludzie ze wsi caly czas patrza na cene i kompletnie powazaja jakosc;

> poprzedni troche mi szwankuje. Na okolo 2 tygodnie przed uplywem
> dwuletniej
> gwarancji zaoferowano zwrot ceny nominalnej - na dzis 139 zl za 512 MB S1,
> kupno nowego [albo i nie] i jeszcze z 50 zl reszty zostaje.
> IMHO nadal dosc rzadko spotykane podejscie w PL, gdzie w wiekszosci
> sklepow

mi padl dvd po ponad roku - dali mi nowy, nowszy model;
padl ruter wi-fi dlinka - dali nowy w ciagu tygodnia;
/sklep komputerowy w gdansku;