Re: Montaz monitora na scianie - uchwyty

Autor: Tom01 <biuroo-przez-jedno-o_at_mastiff.pl>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 23:04:23 MET DST

GLaF pisze:
> LG, Iiyama i paru innych się chwali.

Nec też, choć mniej. Iiyama swoją drogą robi niezłe hocki-klocki z tą
"gwarancją".

> Jak to w praktyce wygląda u Eizo z pikselami? Wg gwarancji po pół roku
> firma nie uwzględnia nawet wspomnianej normy.

Można oficjalnie wymienić przy subpikselu na środku. Nieoficjalnie
można, za pośrednictwem odpowiedniego partnera wymienić również inne
przypadki. To element budowania rynku. Podobny system ma Nec. Też głośno
nie reklamowany.

Kontrowersyjne pół roku z gwarancji Eizo, mówi o wadach fabrycznych
wyświetlacza. Firma uznaje, że wady materiałowe ujawniają się szybko.
Pół roku to wystarczający czas na ich zidentyfikowanie i reklamację.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!