Re: Cichy rack

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 12:58:02 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "adym"
>Po pierwsze nie wierze, ze zmiescisz je w 1U czy w 2U,

Jeśli chodzi o przekładanie istniejącego sprzętu, to oczywiście że nie.
Bardziej chodziło mi w tym zakresie akurat o coś gotowego.

>Tak w ogole to racki montuje sie zwykle w szafach wiec glosnosc nie ma tutaj znaczenia, za to wazna jest dobra wentylacja.

Ba. Tyle to wiem, bo w szafach w serwerowni parę sztuk już mam ;-)

>Zerknij tutaj, kupowalem GH-400 u nich i robilem przekladke.
>http://www.profipc.pl/

Dzięki, obejrzę.

--
\------------------------/ Kto  rano  wstaje,  ten  innym  śniadanie do