Re: Temperatura karty graficznej

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 12:51:10 MET DST

> Ja myślę że można by podać do sądu producenta takiej karty,
> gdyby psuła ona płyty główne przy słabej wewnętrznej cyrkulacji
> powietrza w obudowie.

Oh... Ale to sie zdaza... Taki Abit na przyklad. W wyniku
przegranego procesu oficjalnie oglosil wymiane/naprawe
plyt glownych na ktorych zastosowano kondensatory o
zanizonych parametrach.

Tyle, ze, IIRC, proces zakonczyl sie w 2005, a dotyczyl plyt z '99-go.

Milego czekania na wymiane :)

Pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Kiedys przyjmowalo sie uproszczenie, ze podniesienie
temperatury kondensatora elektrolitycznego o 10'C
skraca jego przewidywany czas zycia o polowe.