Użytkownik "Tom01" <biuroo-przez-jedno-o@mastiff.pl> napisał w wiadomości
news:g7ndbj$lp3$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>> Jeżeli, odpukać, coś się stanie to wtedy zweryfikuję co i jak i będzie
>> można ocenić firmę sprzedającą.
>
> Nie pisałem aby Pana niepokoić, a zaakcentować pewne nieetyczne praktyki.
I tu się zgadzam odnośnie braku informacji na stronie sklepu odnośnie
warunków gwarancji.
Inna sprawa, że takie warunki mało kto podaje w sklepach internetowych (kto
by przepisywał papiery z tysięcy produktów) i wypadało abym najpierw
zadzwonił i się zapytał. Więc nie winię sklepu.
>> A tak ot, gdzieś już czytałem na jakimś forum podejście polskiego
>> firmowego serwisu do naprawy monitora zdaje się nawet tego o którym
>> piszemy... w każdym razie prawie mięso leciało, więc oprócz warunków na
>> papierze to jeszcze człowiek i jego podejście się liczy. Wszak
>> konieczność naprawy gwarancyjnej nie jest niczym miłym dla klienta i
>> chciałby tego uniknąć.
>
> Wypadałoby znać szczegóły owego przypadku. Inaczej można skrzywdzić którąś
> stronę.
No właśnie nie pamiętam gdzie to było, coś o 3-krotnym oddawaniu monitora i
powrocie z tą samą usterką. Mniejsza z tym, nie oceniam. Monitory Eizo się
nie psują i na tym proponuję zakończyć.
A sprzęt jest wart swej ceny.
Pozdrawiam
-- IrokezReceived on Sun Aug 10 21:00:18 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 10 Aug 2008 - 21:51:03 MET DST