Re: Montaz monitora na scianie - uchwyty

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 20:56:21 MET DST

Użytkownik "Tom01" <biuroo-przez-jedno-o@mastiff.pl> napisał w wiadomości
news:g7ndbj$lp3$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Nie pisałem aby Pana niepokoić, a zaakcentować pewne nieetyczne praktyki.

I tu się zgadzam odnośnie braku informacji na stronie sklepu odnośnie
warunków gwarancji.
Inna sprawa, że takie warunki mało kto podaje w sklepach internetowych (kto
by przepisywał papiery z tysięcy produktów) i wypadało abym najpierw
zadzwonił i się zapytał. Więc nie winię sklepu.

> Wypadałoby znać szczegóły owego przypadku. Inaczej można skrzywdzić którąś
> stronę.

No właśnie nie pamiętam gdzie to było, coś o 3-krotnym oddawaniu monitora i
powrocie z tą samą usterką. Mniejsza z tym, nie oceniam. Monitory Eizo się
nie psują i na tym proponuję zakończyć.
A sprzęt jest wart swej ceny.

Pozdrawiam

--