Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 20:27:08 MET DST

> Otóż to. Napisałem jakie mam oczekiwania co do notebooka.
> Nic nie pisałem o bieganiu po dachu czy lataniu samolotem przez ocean czy
> innych rzeczach bo wówczas szukałbym cuda 11" lub 9 " lub 7" z gigantycznym
> czasem pracy bateryjnej i ultralekkiego.
>
> Po prostu rozważałem czy kupić desktopa czy notebooka

Toteż możesz sobie kupić notebooka jak robi to wiele osób, używać go do
czego chcesz i być zadowolonym z jednym wyjątkiem - przez ekspierdów
będziesz uważany za idiotę...

Swoja drogą śmieszy mnie to ostatnio modne parcie na "profesjonalizm w
każdym calu", każdy próbuje drugiej osobie doradzić jedynie słuszne
rozwiązanie i do tego ściśle profesjonalne nacechowane pogardą dla
low-endu jakby co najmniej życie od tego zależało.

Zastanów sie sam czy chcesz być zadowolony i kupić to na co masz ochotę
czy mieć poczucie podjęcia jedynie słusznej decyzji. No i czy komputer
ma ci służyć do tego do czego chcesz go używać (świadomie nie piszę -
"do pracy" bo to g... znaczy) czy chcesz go trzymać do zadawania szyku
znajomym z posiadania "najlepszego sprzętu do..."