Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: Dawidus <dawidus_at_(niespamuj)wp.pl>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 12:07:02 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:g7mdbq$4c3$1@opal.futuro.pl...

> mobilnosc notebooka polega przedewszystkim na tym ze jest maly,
> lekki(przez to wygodny do noszenia) oraz pozwala na dluga pracy na bateri.
> to sa i byly zawsze najwieksze plusy notebookow i wszyscy producenci
> przedewszytkim staraja sie wlasnie te cele osiagnac, dopiero pozniej jest
> notebook dla mas czyli duzy, ciezki nieporeczny i taki ktory max 2 godz
> pracuje na bateri ale ma wypasiona karte do grania i duzy monitor:)
> notebook jaki ty opisales to zabawka do domowych zastosowan, przewiesc z
> punktu a do punktu b podlaczyc do pradu i cos sobie tam robic.

> [...]

*******************

Otóż to. Napisałem jakie mam oczekiwania co do notebooka.
Nic nie pisałem o bieganiu po dachu czy lataniu samolotem przez ocean czy
innych rzeczach bo wówczas szukałbym cuda 11" lub 9 " lub 7" z gigantycznym
czasem pracy bateryjnej i ultralekkiego.

Po prostu rozważałem czy kupić desktopa czy notebooka i wyszło, że:

zajmuje mało miejsca (mozna zamknąć i schować) - nie jest traktowany jak
mebel w domu

nie żre tyle prądu co desktop
wszystko w jednym - brak plątaniny kabli i kamery, mikrofonu, klawiatury,
skrzynki na podłodze, listwy, UPS-a itp
mozna sobie postawić na stole przy kanapie i obejrzeć film
pooglądać fotki leżąc na kanapie lub w fotelu itp,
przenieść do innego pokoju, ew. kuchni w 1 minutę a nie w 15 minut :-))) itp
dlatego rozważam aby zastąpić swój zabytek klasy "0" ( PII 333 )
notebookiem.
Ostateczną decyzję podejmę wkrótce :-)))

Jeśli można proszę jeszcze o sugestie.

Moja obawa chyba jedyna to:
awarie po gwarancji i ew. koszty napraw.
Dlatego chciałbym wybrać dobrze i niezawodnie.
Minusem jest też cena przy zbliżonych parametrach.

Pomóżcie jeszcze, proszę.

Dawid