Re: Odzyskanie danych po sformatowaniu

Autor: Andre <andrehull_at_cut_poczta_this.fm>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 18:40:29 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> Zrozumiałeś dupku? :)

PLONK
wielokrotnie obraziles mnie w swojej wypowiedzi.

reszty cytowac nie bede bo sa to jakies idiotyczne piesze wycieczki i
wylewanie zali na grupie dyskusyjnej gdzie nikogo to nie obchodzi.

jak nie potrafiles o siebie zadbac to teraz jestes biedny.
nie przychodz tutaj sie zalic tylko poogladaj zdjecia sygnalizacji
swietlnej ktora nie ty (tak z malej litery bo nie mam juz dla ciebie
szacunku) postawiles.

jest takie fajne powiedzenie:
"pech to wymysl nie udacznikiow i ludzi niepotrafiacych o siebie zadbac"
cos mi sie wydaje ze jestes jednym z nich.

EOT

--
Pozdrawiam
  Andre