Re: Odzyskanie danych po sformatowaniu

Autor: Andre <andrehull_at_cut_poczta_this.fm>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 14:22:55 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> Masz kłopoty z gramatyką. :) To nie jest cudzysłowie, ale cudzysłów.
> :) I to jest atrapa cudzysłowu, nie cudzyslowia. :) To słowo odmienia
> się tak samo jak słowo rów.

lepiej zajrzyj do slownika w sprawie slowa *odkasowac*

> Jeśli chcesz czegoś więcej dowiedzieć się
> o języku, którego nieporadnie używasz, możesz wrócić do podstawówki.

> Ale jak na analfabetę -- piszesz całkiem nieźle. :)

i Ty mnie bedziesz chamstwo wytykal?
idz z tej grupy i juz wiecej nie wracaj...

> Może jakiś konkret? :) Jakiś przykład? :) (albo przykłady)
> Bzdury (o dyskach -- na przykład) pisze Kawecki, nie ja. :)
> I tu konkretów pokazałem sporo. :)

no i juz masz pierwszy przyklad bzdury :)
akurat kolega Kawecki jest kompetentny w tej dziedzinie. nawet mnie
pomagal dawno temu i to z sukcesem.

> Na grupę zajrzałem, bo chcę kupić notebook, ale widzę,
> że chamstwa (akurat w Twoim wydaniu, ale ,,wydanie''
> nie ma znaczenia) tu nadal zbyt wiele jak dla mnie. :)

zatem nie wracaj wiecej.
dobrze to zrobi wszystkim uzytkownikom tej grupy.

--
Pozdrawiam
  Andre