Re: Podkładka pod mysz do panoramy

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 03:10:20 MET DST

Proces Animka <animka@to.nie.ja.wp.pl> zwrócił błąd:

> Szklany blat to wyjątek. Pod myszy się nie nadaje.

Tylko dlatego, że nie został nadtrawiony czy tam wypiaskowany celem
osiągnięcia nawierzchni o większej przyczepności. Faktem jest też że
niektóre myszy z tańszymi sensorami (rodzina BT58 Logitecha) nie
współpracują ze szkłem dobrze - gubią sygnał.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8