Re: Podkładka pod mysz do panoramy

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 10:52:28 MET DST

"KZ" napisał:

> LOL to z Ciebie... Jak odwróci o 90 stopni to będzie jeszcze węższa...

No i o to chodzi ;-)
Ja na ten przykład siedzę rozwalony w fotelu niemal bokiem do biurka tak,
aby mieć łokieć na stole, a mysz z podkładką leży przed klawiaturą, nie
obok. W związku z tym ruch pionowy kursora uzyskuję poprzez przesuwanie
myszy wzdłuż szerszej krawędzi podkładki, a poziomy wzdłuż węższej i miejsca
ledwo starcza dla rozdzielczości 1152. Gdybym miał panoramę to pewnie
musiałbym odwrócić podkładkę właśnie tak jak kolega "doom3" pisał - o 90
stopni. No i odsunąć klawiaturę ;-)

JoteR