Re: Podkładka pod mysz do panoramy

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 10:38:42 MET DST

> Czy są podkładki pod mysz do panoramicznych monitorów?

Zauważ, że mysz jest dłuższa niż szersza.
Przesuwając mysz po podkładce zmierz ile możesz przesunąć w pionie i
poziomie tak aby ślizgacze myszki nie spadły z podkładki.
Mi wychodzi. że moja podkładka o proporcjach ~4:3 jest przystosowana
bardziej do formatu monitora 16:10 niż 4:3.
I teraz pytanie czy ktoś widział podkładkę przystosowaną do monitora 4:3?

Pozdrawiam
Darek