Re: Komputer z biedronki 1699 PLN

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 20:38:41 MET DST

"PSYLO" napisał:

> Za to niektórzy chcą w ciągu 2 lat coś wymienić, dołożyć pamięci, większy
> dysk, dokupić kartę telewizyjną itp. Nie wszyscy są technicznymi zerami,
> bo trudności w tym nie ma praktycznie żadnej, a przy plombach
> gwarancyjnych wszystkie możliwości rozbudowy znikają.

Niekoniecznie. Kupiłem kiedyś w Komputroniku zestaw, zaplombowany. Po paru
miesiącach chciałem dołożyć kartę graficzną (też z Komputronika), więc
dzwonię i się pytam, czy przytargać do nich całe pudło, bo plomby i takie
tam. Na co otrzymałem odpowiedź, że nie, bo razem z komputerem otrzymalem
specyfikację podzespołów i obowiązuje na każdy z nich stosowna gwarancja.
Ale gdzie indziej może być inaczej, fakt.

JoteR