Re: Raid 5

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 13:53:20 MET DST

"doom3" <doom3@orange.pl> wrote in message
news:g7hago$10kj$1@news2.ipartners.pl...

> Smiesz zartowac ?
>
> Nie liczac juz obciazenia CPU podczas liczenia sum kontrolnych takiego
> (softowego) raidu itp, to blad sterownika, zawieszenie sie systemu
> operacyjnego, nie zamkniecie systemu operacyjnego, moze skutkowac
> rozwaleniem danych.
> Co innego jak zapakujesz takiego sprzetowego Adapteca 2420SA, fakt ze
> kosztuje ok. 850 zł, ale masz pewnosc danych, na pewno wieksza niz w
> przypadku raidu softowego, nie mowiac juz ze w sprzetowym, masz
> praktycznie wszystko os independent wykonywane w tle, czyli naprawianie
> [...]

oj kolego, troche sie zapedziles i nie wyczules intencji, cos widze ze nadal
na tym forum ludzie bardzo lubia wymachiwac szabelka...
ja odpisywalem na stwierdzenie ze kolegi, iz wspolczesne plyty glowne nie
maja R5 i nic ponad to, a te plyty maja funcjonalnosc R5 tylko moze nie
realizowana w idealny sosob (i tu zgadzam sie z trescia Twojego emaila)
pzdr.,
uC