Re: Temperatura karty graficznej

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 13:46:04 MET DST

> Aj.. dobrze, ze retoryczne, bo jestem zwolennikiem akurat lodu w budzie
;]

Ano... :) Ideal - chlodno i cicho... Osiagalny tylko, jesli wykluczyc
"tanio" ;)

> Problem z 70C to byl tylko dlatego ze jeden blok wodny kosztowal 550 zł
;)
> wiec trzebabylo 2 miesiczki pozbierac kase na 2 szt.

Duuuze "ała" dla budzetu domowego...

> A wracajac do tematu to widze, ze na problematycznej mobo nie ma solid
> capacitors, torszke kisza, bo Gbyte w chwili obecnej laduje juz tylko
solid
> i problem z wysychaniem, puchnieciem itp, praktycznie przestal istniec.

To troche starsza konstrukcja jest. Ale na nie najgorszym w sumie
chipsecie, z 4 PCI (co mnie by pasowalo akurat) i w bardzo rozsadnej
cenie.

Jesli sie skusze - pierwsze co, to bedzie wymiana tego kawalka aluminium
na cos wiekszego. :)

Pozdrawiam,
Vituniu. (nadal na CUSL-2c ;))