Re: Temperatura karty graficznej

Autor: doom3 <doom3_at_orange.pl>
Data: Fri 08 Aug 2008 - 13:18:03 MET DST

> Tylko, ze jak nie zapewnisz odpowiedniej wentylacji okolic takiej grzalki,
> to bedziesz wymienial plyte glowna za jakies 3 miesiace.
>
> No... chyba, ze masz juz wszystko na suchych kondensatorach.
>
> Pozdrawiam,
> Vituniu.

Jakich okolic ? skoro to jest temperatura GPU ? przeciez cieplo masz
rozproszone przez radiator, to nie zartuj, ze rad ma 110 stopni.
Zamontuj dobry wiatrak 120mm na przod kompa i 120mm na tyl kompa i masz
sprawe zalatwiona.

110 stopni dla GPU to nie problem, u siebie posidam 2 x 9800gx2 w quad-sli i
jak byly chlodzone powietrzem to w stresie 4 gpu mialy po 98 stopni, wtedy
dopiero w obudowie byl kocial ~70 stopni.
U mnie sprawe zalatwily dopiero bloki wodne na te karty, teraz jest 35
stopni idle i 47 stopni w stresie ;)

Jezeli zdejmiesz obudowe i nie bedzie sie wieszalo to moze oznaczac ze
chipset Ci sie przegrzewa, widzialem juz 10siatki plyt glownych ze zlym
stykiem pomiedzy radiatorem a chipsetem, dopiero demontaz, porzadna pasta
(czasem nawet zerwanie tasmy termoprzewodzacej watpliwej jakosci) dala
rezultat -20 stopni na chipsecie !!!

--
doom3