Re: WOL

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 22:42:51 MET DST

Użytkownik "Piter" <temp-spam@o2.pl> napisał w wiadomości
news:g7d68c$pe5$1@pyro.tvk.wroc.pl...

> no mi się foxconn p35a nie chce budzić przez lan na zintegrowanej, nawet
> nie widzę opcji w biosie żeby to ustawić.

Najwyrazniej musze zweryfikowac swoje przekonanie o wszystkich kartach :)
Ale jesli pracujesz na wingrozie (XP, ale moze na Vista bedzie podobnie)
najpierw wejdz do Managera urzadzen - znajdz twoja karta sieciowa,
wlasciwosci, zakladka "Zaawansowane" i sprawdz ustawienie wlasciwosci o
nazwie "Wake Up capabilities".

Pozdrawiam
Michal