Re: acer aspire 5315 i windows XP

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 22:08:43 MET DST

> Komp podczas instalacji odmawia posłuszeństwa twierdząc, że nie znalazł
> twardego dysku. Pewnie kwestia sterowników do SATA, ale skąd je pobrać ?
> Jakich jeszcze niespodzianek mozna się spodziewać ?
>
> Wiem, to nie jest sprzęt nawet ze środkowej półki, ale jak koleżnaka już
go
> kupiła to musi go mieć :(.

Trzeba w biosie znaleźć opcje kontrolera SATA i trybu AHCI/RAID przestawić
go w IDE compatible.
Jeśli to nie pomoże- druga sprawa to instalka Windowsa, domniemam, że
lagalna inaczej- potrzebny będzie program nLite i dogranie sterowników do
ICH(7/8)M. Kopiujemu zawartość płyty XP do jednego katalogu, w programie
nlite zaznaczamy integracja sterowników i tworzenie bootowalnego obrazu
płyty, a sam sterownik można pobrać od modelu np: Extensa 5620Z: sterownik
f6 dysk sata.
Co do sterowników i oprogramowania Acera to większość powinna podejść z w/w
Extensy, u mnie działało w miare.
Swoją drogą 5315 lubi świrować i ma ohydny szybko brzudzący się
biało-srebrny kolor, z mojego doświadczenia, przynajmniej ten z Celeronem bo
z DualCore śmigał.
Pozdrawiam