Re: Stary SB czy nowsza karta zintegrowana?

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 21:47:57 MET DST

Jednak zostaje przy starym SB :) Mam natomiast inny problem, z przodu
obudowy mam 2 gniazda USB oraz gniazdo na mikrofon/słuchawki i po
zmianie karty na SB gniazdo na słuchawki nie działa. Zapewne znając
życie trzeba jakiś kabel przełożyć tylko ja o tym pojęcia nie mam :)

Jak w Biosie wyłączyłeś integre to nie działa bo gniazda mic i phones z
przodu obudowy są wpięte to płyty głónej Front Audio Panel.
Wyjście numer 1:
Używać dwóch dźwiękówek Live do odtwarzania, Integra do nagrywania i
mikrofon z przodu działa. Lub przełączać się w Panelu sterowania pomiędzy
dźwiękówkami.

Wyjście numer 2:
Wyjąć wtyczke z płyty głównej, wyjąć/uciąć piny z wtyczki i zalutować 2 x
miniJack i wyprowadzić na tył wpinając do jednego z dwóch wyjśc Live'a i
wejścia mikrofonu. O ile używasz dla głośników 2.1 tylko jednego wyjścia i
drugie jest wolne dla słuchawek, bo jak masz głośniki 4.1 i wykorzystujesz
oba wyjścia to potrzebna będzie kostka dublująca na 2x minijack w którymś
wyjściu lub skorzystanie z wyjścia grzebieniowego na karcie, do któego
podłącza się Live Drive- tam są wyjście dla słuchawek i wejście mikrofonu,
ale nigdzie nie moge znaleźć rozpiski tych pinów, tylko dla wej/wyj
cyfrowego mam.

Pozdrawiam