LCD L985EX EIZO - prosba o opinie

Autor: Staso <stasio_at_bez.tv>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 21:47:24 MET DST

znalazłem interesującą ofertę w sklepie na ten nieprodukowany już
monitor, ale będzie dostępny do macania dopiero na początku września. w
związku z tym mam pytanie, czy nadaje się on do pracy z kolorem? w
internecie coś słabo z recenzjami. może ktoś miał z nim styczność i
mógłby podzielić się wrażeniami?

będę wdzięczny za ewentualne porównanie L985EX do EIZO S2000, NEC2190UXi
lub NEC2690WUXi pod względem równomierności podświetlenia, odwzorowania
barw, możliwości regulacji/kalibracji itp.

pozdrawiam,
stasio