Re: p³yty z allegro

Autor: Miros³aw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 21:29:27 MET DST

U¿ytkownik "rrrrrrrrrrr" <r@r.com> napisa³ w wiadomo¶ci
news:g7fhsh$dfe$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Witam
> Potrzebujê zrobiæ wymianê p³yty z procesorem osobie która nie korzysta z gier
> 3D (internet, office, czasem amatorska grafika w PhotoShopie )
> Jest na Allegro sporo p³yt g³ównych z procesorem P4 po atrakcyjnych cenach,
> nie u¿ywanych z zapasów FSC.
> Mam pytanie czy takie p³yty (na chipsecie SIS) nie sprawiaj± potem k³opotu w
> eksploatacji ?
> S³ysza³em ró¿ne opowie¶ci ¿e to jakie¶ mutanty do których potem nie przyznaje
> siê faktyczny producent (np Gigabyte) a i FSC te¿ ma s³abe wsparcie nie
> [...]

Nie kupuj tylko plyt z komputerow FSC na SiS. Kup sobie cos Gigabyte, MSI na
chipsecie intel 945 za 80 zl kupisz z przesylka a obsluguje dwurdzeniowe
procesory i pamiec DDR II ktora teraz jest bardzo tania, jak sie postarasz to za
250 zl zlozysz plyta z zintegrowana grafika, procesor i 512/1GB DDR II.

Mirek