Re: Rozmyte litery: LCD LG L206WU + GeForce2 MX 400

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 01:57:21 MET DST

Dnia 6.8.2008, f0r5p4m@o2.pl napisał(a):

> Wie ktos jak poradzic sobie z problemem rozmytych liter na ekranie
> przy konfiguracji sprzetu takiej jak w temacie?
> Probowalem z wszystkim dostepnymi rozdzielczosciami we wlasciwosciach
> ekranu ale przy zadnej obraz nie jest dobry (windows xp).
> Dodam, ze w instrukcji od monitora jest napisane ze optymalna
> rozdzialka to 1680x1050 ale takowej nie ma dostepnej w ustawieniach.

Spróbuj odznaczyć w opcjach monitora ukrywanie rozdzielczości, których
monitor nie może wyświetlić.

> Czy w tym wypadku rozwiazaniem jest tylko zakup nowej karty graficznej
> czy mozna z tym poradzic sobie w inny sposob?

Rozumiem, że nie możesz uzyskać rozdzielczości natywnej dla matrycy?
Zakładając, że używasz Windows zainstaluj sterownik do monitora - dostałeś
go pewnie na CD wraz z nim, jeśli nie to jest pewnie na WWW jego
producenta.
Jest też inna możliwość - nie pamiętam od której wersji Detonatory
umożliwiały dodanie rozdzielczości "z łapy" tj. miały osobną zakładkę, w
której się to robiło. Jeśli Twoja wersja na to nie pozwala sprawdź inną -
niekoniecznie nowszą. Nie zaszkodzi jak poszukasz w sieci, którą
konkretnie wersję Detonatorów ludzie polecają dla MX400 - ja dla takiej
karty używałem kiedyś 30.82 WHQL i wszystko działało jak trzeba, tj.
wykrywała rozdzielczości prawidłowo - nie miała wspomnianej zakładki z
dodawaniem własnych rozdzielczości.
Nie słuchaj głupich rad dot. zmiany karty - MX400 spokojnie wyświetla tę
jak i wyższe rozdzielczości.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/