Re: Zepsuta spacja w Fujitsu Siemens Amilo

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Wed 06 Aug 2008 - 22:55:43 MET DST

Maurycy123 wrote:
> Wlasnie wyczepilem delkatnie z jednej strony
> Klawsz podniusl sie nieznacznie i objaw taki sam.
> Dociskajac klawisz ustaw go w miare dokladnie tak jak powinien byc
> zeby sie gumka nie przesunela.

Wiem jak to ma byc zlozone i na pewno mam dobrze. Podnosze ten przycisk
troszke
i widze, ze wszystkie zaczepy sa zalozone tak jak powinny. Doszedlem do
tego, ze w miare
dziala. Niestety w dalszym ciagu z lewej strony klawisz jest zapadniety i
calkiem z brzegu
go nie mozna naciskac. Nie wiem teraz czy to tak bylo wczesniej bo ja raczej
piszac naciskam go tylko z prawej.