Re: Brak w trayu ikony od sterowników karty graficznej

Autor: kszyhu fr_at_ckowiak <fr_at_ckowiak>
Data: Wed 06 Aug 2008 - 22:45:47 MET DST

Dnia 06-08-2008 o 21:54:19 blekitna_stal <blekitna.stal@gmail.com>
napisał(a):

> Nie ma tej opcji. Masz vistę?

Nie, nie przyszło mi nawet do głowy, że to wina OS-a. Ale trochę
poguglałem i wygląda na to, że to dość powszechny problem nowych sterów
nvidii w viście. Powód? - "Nvidia no longer believes in AA." :D

A bardziej serio - może nvtray pomoże?
A jeszcze lepiej - zapytaj na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet albo
pl.comp.os.ms-windows.vista

pzdr
kszyhu