Re: monitor+TV do komputera

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Wed 06 Aug 2008 - 22:08:36 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <x@y.z> napisał w wiadomości
news:gxr8lep759qp$.1tqqdrk4k3rnd.dlg@40tude.net...
> Witam,
> Poradźcie mi jak ugryźć taki temat:
> - komputer - ma wyjścia DVI i VGA,
> - TV - jakaś bravia - ma wejścia m. in. hdmi i VGA (z tych które mnie
> interesują).
> - monitor - wejścia DVI, VGA, 21' 1600x1200 Syncmaster 214T.
> Monitor stoi przy komputerze, do TV trzeba pociągnąć ok. 10m przewodu. Do
> normalnej pracy ma służyć monitor, a od czasu do czasu trzeba coś pokazać
> na większym ekranie TV (oba ekrany będą raczej pokazywały to samo).
> Pytanie: co podłączyć pod które wyjście?
> [...]

VGA da rade pod warunkiem, ze bedziesz mial dobry kabel. Stosuje 15 metrowe,
bardzo niewielkie straty sygnalu, ale kabel kosztowal mnie ok. 100zl
DVI / HDMI mozna stosowac do 12 metrow (tak mi sie cos kojarzy, z wikipedii
chyba), pod warunkiem, ze ma sie rowniez dobrej jakosci kable, tj kable
testowane przez producenta (oczywiscie mowie tu o sensownych testach
miernikami na 340MHz, a nie chinskim "wizualnym dobry/zly").

Pozdrawiam
Michal