Re: Stary SB czy nowsza karta zintegrowana?

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Wed 06 Aug 2008 - 18:23:13 MET DST

[...]
> MK - zakładaj i nawet się nie zastanawiaj. Ja tak właśnie mam, starego
> poczciwego SB Live Value.
> Kumpel miał staruszka Audigy ZS i zestaw 5.1 to dopiero usłyszał róznice.
> Chyba że faktycznie słuchasz na popierdółkach.

Pomiędzy Audigy 2 ZS a SB Live Value jest duża różnica.
Zintegrowane audio na nowych płytach bywa lepsze od SB Live,
a od Audigy 2 ZS to sie jeszcze nie spotkałem - przynajmniej
jeśli chodzi o wyjście analogowe - bo po cyfrze to zintegrowane
już od jakiegoś czasu są lepszym rozwiązaniem.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]