Re: Stary SB czy nowsza karta zintegrowana?

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Wed 06 Aug 2008 - 17:24:09 MET DST

Użytkownik "Tomasz xenu Konojacki" <xenu536@hotmail.com> napisał w
wiadomości news:g7c9iu$aqm$1@node2.news.atman.pl...

> W twoim przypadku średnio się opłaca. Niby odciążysz procesor, nie
> zapominajmy jednak, że obciążenie spadnie o jakieś promile ;) A ta
> zintegrowana CMedia raczej oferuje większe możliwości i lepszy dźwięk od
> tego stareńkiego SB.

Ale bzdury, w dodatku skąd wiesz czy w Jego wypadku się to opłaca czy nie?
Jak ma piszczałki plastikowe za 5zł z marketu to pewnie, że nie ma sensu się
bawić.
Ale jak ma cokolwiek lepszego...

MK - zakładaj i nawet się nie zastanawiaj. Ja tak właśnie mam, starego
poczciwego SB Live Value.
Kumpel miał staruszka Audigy ZS i zestaw 5.1 to dopiero usłyszał róznice.
Chyba że faktycznie słuchasz na popierdółkach.

Pozdrofka

--
Irokez