Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Krystian Polak <krpolak_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Aug 2008 - 13:56:04 MET DST

> Bardzo proszę nie odpowiadać na zaczepki. P. Krystianowi o to chodzi.

To nie odpowiadaj, w czym masz problem.

Ja odnosze sie do Twojej swietoszkowej wypowiedzi, jak przystalalo na grupe
dyskusujna i pokazuje, kto jest wilkiem w owczej skorze. Tak dla
przypomnienia, zeby nie zaginelo. Reszta w archiwum grup pl.comp.grafika,
pl.comp.grafika.grafika3d i pl.comp.dtp. Szukac pod haslem "Eizo Tom01"
hahaha

Pozdrawiam,

K.Polak