Re: LCD - ide do sklepu, na co zwrocic uwage?

Autor: Krystian Polak <krpolak_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 05 Aug 2008 - 13:52:29 MET DST

Akurat nie mial racji, co wystarczajaco uzasadnilem z znacznie przydlugim
watku. I nie bede sie wdawal w dyskusje, bo dwa wygrane projekty w ciagu
ostatniego miesiaca znacza swiecej niz slowa jakiegos sprzedawcy. Mam
wystarczajaco praktyki, zeby nachalny marketing takich sprzedawcow jak Tom01
wlozyc miedzy bajki.

Totez radze Tom01 zaczac naprawianie branzy od siebie hahaha

Pozdrawiam,

K.Polak