Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Mon 04 Aug 2008 - 17:13:32 MET DST

qwerty wrote:

> Tylko przy pracy biurowej ta bateria padnie w ciągu roku.

Czyli: [rzez rok bedzi edzialac jako ups.

> tylko te głośniki mają lepsze brzmienie, niż te z laptopa. Sam mam 8
> letnie głośniki (Primax) które lepiej brzmią, niż te z laptopa.

Ale mnie nie zalezy na jakosci, zeby slyszec "you have new email!" ;)

> vista, na którą będziesz od razu joby sadził, że wolna (w laptopie do
> 1600zł będziesz miał max 2 GB ramu i jakiś celeron).

2GB ramu jest wystarczajace do komfortowej pracy na viscie...

A celeron nie wiem, ale po wylaczeniu Aero Vista smiga...

> na cholerę ci modem, skoro masz wifi?

Bo w laptopie mam, a wyliczam ci czego nie dopisales...

> tylko wydajność będzie 3x większa.

> Ile ciebie to rocznie wyniesie? Liczmy róşnica 40W. Komputer pracuje bez
> przerwy przez 8 godz. W tym czasie zje 0,32 kWh. Nie znam twojej stawki,
> więc przyjmuję 0,45 gr/1 kWh. Miesięcznie wychodzi 3,6zł. Faktycznie
> majątek. Kupisz sobie o 1 wino mniej.

A teraz pomnoz to przez 300 komputerĂłw...