Jak działa replikator portów

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Mon 04 Aug 2008 - 15:28:40 MET DST

Witam.

Ponieważ twórca mojego laptopa mocno przyoszczędził na portach zacząłem się
rozglądać za replikatorami portów. Laptop to HP NC8000, okrojony z PS2 i z
tylko dwoma portami USB. I teraz pojawia się pytanie - czy replikator
"podmienia" istniejące porty, czy dodaje nowe (a może zależy to od modelu
laptopa)? Chętnie bym się wzbogacił o 2 lub 3 dodatkowe porty USB i
przerzucił mysz na PS2 (zamiast USB).

Kolejna sprawa to zasilanie... replikatory mają z tyłu wejście na zasilacz
- czy jest to wejście dodatkowe (zasilanie wędruje do laptopa), a moze
zasilanie samego replikatora (potrzebny zasilacz do replikatora i laptopa)?
No i czy zasilacz pasuje ten sam, czy tylko specjalna wersja do
replikatora?

Mowa cały czas o replikatorze przeznaczonym do tego modelu laptopa.

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik