Re: Monitor do grafiki - prosze o rad

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Mon 04 Aug 2008 - 14:52:48 MET DST

Piter pisze:
> Chciałbym zakupić monitor do grafiki. Z tego co wyczytałem na grupie
> najlpiej jakby miał matrycę PVA.

Błąd.

> Przeglądam aukcje i takie mam typy:
> Lenovo L220x 22" FullHD 1920x1200 S-PVA
> LENOVO ThinkVision L220x 22''
> DELL 2009WFP S-PVA
> EIZO LCD 19'' S1921-SH
> GATEWAY 24" FPD2485W

Drugi błąd. Proszę określić do jakiej grafiki, jaki ma Pan budżet, jakie
wymagania jakościowe/inne.

> Zauważyłem, że dominują monitory GateWay i Eizo, których to firm nie znam

Gateway to firma, która kupuje różne monitory i sprzedaje ze swoim logo.
Kiedyś zdarzały się nawet wysokiej jakości, obecnie to wyłącznie masówka
klasy hipermarketowej. Eizo to znany i powszechnie uznany w świecie
producent. Jeden z liderów rynku.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!