Re: Trzy uszkodzenia HDD w ciągu półtora roku.

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 04 Aug 2008 - 12:54:14 MET DST

Skrzekacz pisze:
> Znajomej pada dysk trzeci raz w przeciągu półtorej roku. Sklep, w którym
> kupowała niby sprawdzał zasilacz i był ok, ale kurcze 3 dysk w tak
> krotkim czasie.
> Dysk to WD1600JS
Mam klientke która ma komputer właśnie na WD1600 - na szczęście w raid1
2sztuki. Najpierw miała wsadzone 2szt WD1600AVxx (do sprzetu video) -
padły oba w ciągu roku, sypała się ciągle macierz, w końcu jeden padł.
Zastąpiłem go "normalnym" Wd, za chwile padł drugi AV, drugi zastąpiłem
"normalnym" - chodziło pół roku - ale padł następny właśnie... One chyba
tak mają, zwłaszcza ze seagate 250GB obok w tym samym komputerze pracuje
bez problemu od niepamiętnych czasów.