Re: jaki notebook do 1600 zl z systemem XP/VISTA

Autor: Michal (newsy) <michal.wisniewski_at_amorki.pl>
Data: Mon 04 Aug 2008 - 12:53:29 MET DST

RadoslawF wrote:

> Tego że potrzeba posiadania UPSa zalezy od warunków zewnętrznych
> więc pomijamy ten tmat.

ok, bo przy PC mam upsa... te 300 zlotych to mala cena za ewentualna
nagla strate danych ;)

> Nie koniecznie wracamy. Są komputery biurowe gdzie tak naprawdę
> to pracuje outlok + word i wystarczy stary celeron.

ano wlasnie. Wtedy mzoe ciagnac <100W

laptop bedzie ciagnal wtedy <50W

> A są takie gdzie procek dwu jądrowy czasami sie nie wyrabia.
> Natomiast pobór prądu ma raczej znaczenie w serwerze który
> pracuje 24h na dobę a nie w kompie biurowym.

A to juz zalezy, choc masz ogolnie racje. Choc desktop tez moze pracowac
24/24. Chocby dlatego, zeby wykonywaly sie na nim automatyczne zadania... ;)

> No zobacz a ja tego nie robię, bo i po co ? :-)

JA ci powiem po co:

- ukradna telefon i racisz dane kontaktow i co tam masz w telefonie
albo
- zwiesi ci sie komorka ak, ze trza twardy reset przeprowadzic - tracisz
dane (mnie sie raz zdarzylo wlasnie tak, co prawda przez ostatnie 5 lat
ale...)
albo
- telefon wpadnie do pralki i sie wypierze - tracisz dane ;)