Problem z Vistą i.... GG(??)

Autor: tamro <grejfik.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 03 Aug 2008 - 14:58:46 MET DST

Od samego poczatku gdy kupiłem laptopa mam problem z Vista. W perwnym
momencie wskakuje czarny ekran, ktory zaczyna mrugac czesciami elementow
widocznych na ekranie, dolny pasek wskakuje na gore, po przycisnieciu START
dostaje niepelna liste programow. Elementy paska dolnego staja nie
nieaktywne, nie dziala zegarek... Zaraz ktos powie WIRUS... no wlasnie nie
wirus... skanowalem milion razy, zabezpieczalem komp roznymi programami
antywirusowymi... nic nie ma...
Wydaje mi sie ze przyczyna moze byc GG, gdyz jesli jest ono wylaczone to mi
sie takie cos nie zdarzylo... a z racji ze uzywam dosc czesto gg ktore jest
caly czas wlaczone problem pojawia sie 2-3 razy na dzien.... pomaga restart.

Czy ktos mial podobny problem?? Co robic??