Co zmienić?

Autor: akanid <akanid_at_bez.spamu.prosze.wp.pl>
Data: Sun 03 Aug 2008 - 14:25:51 MET DST

Witam

Mam Ci ja:
Pentium D 2,8GHz,
3GB ramu DDR2,
GF 7600 od Gigabyte z silent pipe2
SB Audigy 2
3x HDD (2x160 + 1x500 SATA)]
zasilacz Silver Power 2 (bodajże 450W nie chce mi sie budy podnosic aby
sprawdzić ale dalem za niego swego czasu okolo 150zł.)
detale typu nagrywarki kieszenie i inne pierdoły pomijam

Teraz tak Zastosowanie to szeroko rozumiana rozrywka, z naciskiem na
odtwarzanie filmów na 42 calowym ekranie, muzyka i internet. Gry - tak
ale bez przesady dużo nie gram ale jak gram to chce pograć komfortowo
także na kartę graficzną nie pożałuję. Oczywiscie nagrywarki, budy, i
dysków nie będę kupował bo poco mi toto. Zasilacz też mam zamiar
zostawić chyba, że lepiej zmienić. Więc pozostaje reszta czyli płyta i
procesor. Preferuję Intela. Na grafikę planuję
GIGABYTE GeForce GTX 260 896MB GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/ HDCP, 448bit

Więc co tu kupić? Myslę również że nie bedę pakował się w DDR3 tylko
zostawię stare 3GB na DDR2. System planowany do użytku na razie XP ale w
przyszłości może Vista o ile zacznie się nadawać do czegoś. Aha kartę
dźwiękowa mogę zmienić na XiFi o ile w Viscie nie będzie na stale
załączony mikrofon jak mam teraz na Audigy 2. Normalnie urwicy można
dostać jak muszę mikrofon odłączać żeby głośniej musze zrobić.

ponieważ sprzęt będzie kupowany poza Polską ciężko mi określić budżet.
Wiec przyjmijmy, że komputer ma byc wydajny za rozsądne pieniądze.

Może coś takiego?
INTEL Core 2 Quad Q9450 2.66Ghz 12MB FSB 1333
GIGABYTE Gigabyte GA-G33M-S2L, G33, Socket-775, m-ATX, GbLAN, DDR2, VGA,
PCI-Ex16
+ grafika j.w.

z góry dziękuje za rady
akanid